سوژه نگار

خبری - تحلیلی

سوژه نگار

خبری - تحلیلی

سلام خوش آمدید

تحبس الدعاء

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۲۶ ب.ظ

یکی دو تا سوژه تحلیلی در ذهن دارم که هنوز شکل نگرفته ...

letter4u رو هم - با همه زیبایی که داره - فعلا به پیوندهایِ روزانه وبلاگ اضافه کردم ... (+)

درباره آزادی کوبانی، تبعاتِ ژنو گردی و پیاده روی وزرای امور خارجه ایران و آمریکا و انتشار حکمِ محکومیت رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور سابق هم دوستانِ دیگر نوشته اند و ما - فعلا - به لینکِ خبرش در لینک نگار اکتفا کردیم ... (+)

سوژه "نماز" اما - هنوز - حرفِ اول رو در اینجا میزنه ... !

چرائی اش رو هم نمی دونم ... ؟!

ببینید اگر فرصت دارید: ... (+)

"خدا ان شاءالله این نماز رو از شما قبول کنه" ! ... :)

خدایا؛

"دلم برات تنگ شده ... 

میشه اون گناهانی که راهِ صحبت با تو رو بسته ببخشی" ... !؟

" اللهم اغفر لی الذنوب التی تحبس الدعاء " ...

اینم طنزِ تلخِ روزگارِ ما ! ... :/

"گفتم: 

خدایا؛ بگیر از من، هر آنچه که تو را از من دور می کند ...

ندا آمد: 

اول گوشی ات رو بده" ! ... (+)

  • ۹۳/۱۱/۰۸
  • یک خبرنگار ...

روزگار ما

سوژه نگار

صرفا جهت اطلاع:
دامنه ir رو بنا به دلایلی تمدید نکردم!
بنابراین و طبق مقررات سامانه‌ ایرنیک،
اسم و دامنه بعد از آزادسازی توسط دیگری راه اندازی شد!
پس soozhenegar.ir دیگه متعلق به من نیست ..

طبقه بندی موضوعی