سوژه نگار

خبری - تحلیلی

سوژه نگار

خبری - تحلیلی

سلام خوش آمدید

game over

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ب.ظ

من که اهل گیم و بازی های کامپیوتری و موبایل نیستم اما وقتایی که نت قطع میشه به هر دلیلی ...

یه بازی مخفی هست تو مرورگر گوگل کروم که برای دقایقی کوتاه بد نیست ...

توی این بازی سیاه سفید یه دایناسور با مزه از گونه T-Rex منتظره که بهش کمک کنیم تا با پریدن از روی کاکتوس‌ ها به مقصد برسه ...

البته اگر در انتهای مسیر مقصدی باشه ... !

واقعیت اینجاست که؛

من اغلب گیم اُور شدم! ... :))

یا نت وصل شد رفتم دنبال کارم ...

تو بازی زندگی game over نشیم؛ ان شاءالله! ... :)

همین قدر که کمی از عصبانیت ما موقع قطع ناگهانی اینترنت کم میشه، جای تشکر داره ...

این بازی آفلاین فقط از طریق

صفحه ارور معروفِ Unable to connect to the Internet قابلیت اجرا شدن داره ...

  • ۹۴/۰۷/۰۳
  • یک خبرنگار ...
سوژه نگار

صرفا جهت اطلاع:
دامنه ir رو بنا به دلایلی تمدید نکردم!
بنابراین و طبق مقررات سامانه‌ ایرنیک،
اسم و دامنه بعد از آزادسازی توسط دیگری راه اندازی شد!
پس soozhenegar.ir دیگه متعلق به من نیست ..

طبقه بندی موضوعی