سوژه نگار

خبری - تحلیلی

سوژه نگار

خبری - تحلیلی

سلام خوش آمدید

لجاجت

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ب.ظ

"دارم تظاهر می کنم که بُردبارم ...

هرچند تاب روزگارم را ندارم ...

شاید لجاجت با خودم باشد، غمی نیست ...

من هم یکی از جرم های روزگارم ...

من هم به مصداق بنی آدم ببخشید ...

گاهی خودم را ز شمایان می شمارم ...

حس می کنم وقتی که غمگینید باید ...

با ابر شعرم بغض هاتان را ببارم ...

حتی خودم وقتی که از خود خسته هستم ...

سر روی حس شانه هاتان می گذارم ...

فهمیده ام منها شدن تفهیم جمع است ...

تنهایی جمع شما را می نگارم ...

شاید همین دل باوری ها شاعرم کرد ...

شاید به وهم باورم امیدوارم ...

هر قطره ی دلکنده از قندیل، روزی ...

می فهمدم ، وقتی ببیند آبشارم" ...

  • ۹۴/۰۷/۰۶
  • یک خبرنگار ...

محمدعلی بهمنی

سوژه نگار

صرفا جهت اطلاع:
دامنه ir رو بنا به دلایلی تمدید نکردم!
بنابراین و طبق مقررات سامانه‌ ایرنیک،
اسم و دامنه بعد از آزادسازی توسط دیگری راه اندازی شد!
پس soozhenegar.ir دیگه متعلق به من نیست ..

طبقه بندی موضوعی