سوژه نگار

خبری - تحلیلی

سوژه نگار

خبری - تحلیلی

سلام خوش آمدید

اینستاخوان

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۰ ب.ظ

تا بحث هشتگ و لایک و اپلیکیشن و سرویس آنلاین داغ هست ...

آدرس صفحه اینستاگرام سوژه نگار رو اعلام کنم ... 

با این توضیح که این صفحه رو چندی پیش، فقط برای دیدن و خوندن پُست های دوستانی که حسابشون در اینستاگرام خصوصی هست، ایجاد کردم ...

سه فالوور داریم و سه فالوینگ ...

همون ها که ما رو اغفال و دعوت کردند به اینستاگرامِ جناب زاکربرگ ... !

و سه پُست برای خالی نبودن عریضه ! ... :)

نه قصد بروزرسانی دارم، نه فرصتش رو، فعلا ... !

با این حال وقت و فراغتی – اگر باشه – دوست دارم به صفحات دوستان سر بزنم ...

مثل سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی مجازی ...

پس داستان چیه ... ؟!

دوستانی که توی اینستاگرام صفحه دارند - در صورت تمایل و به هر طریقی که مایلند - ما رو خبر کنند تا خواننده باشیم ...

بضاعت ما هم – تا اطلاع ثانوی - در حد لایک و کامنت هست، فقط ...

موفق باشید ...

ستاره بچینید، کامنت بذارید ... :))

  • ۹۴/۰۵/۲۹
  • یک خبرنگار ...

اینستاگرام

سوژه نگار

سوژه نگار

صرفا جهت اطلاع:
دامنه ir رو بنا به دلایلی تمدید نکردم!
بنابراین و طبق مقررات سامانه‌ ایرنیک،
اسم و دامنه بعد از آزادسازی توسط دیگری راه اندازی شد!
پس soozhenegar.ir دیگه متعلق به من نیست ..

طبقه بندی موضوعی