سوژه نگار

خبری - تحلیلی

سوژه نگار

خبری - تحلیلی

سلام خوش آمدید

فساد اخلاقی

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۷ ب.ظ

خبرگزاری میزان امروز از قول صبا کمالی؛ بازیگر - نوشت:

بابت هر پاسخ منفی که به پیشنهاد وقیحانه تهیه کنندگان دادم ...

5 سال به عقب پرت شدم ...

وی با بیان اینکه چند سالی است کارهای سینمایی انجام نمی دهد، گفت:

یک مقدار شرایط کاری وقیحانه شده است ...

و من در شأن خودم نمی بینم که به سمت بازیگری پیش بروم ...

مگر اینکه فضا خوب شود و کیفیت کارها افزایش پیدا کند ...

این بازیگر با انتقاد از برخی تهیه کنندگان افزود:

امیدوارم شرایط درست شود ...

اما باید بگویم که من بابت هر جواب ردی که به پیشنهاد وقیحانه تهیه کنندگان دادم ...

آنها مرا 5 سال به عقب پرت کردند ...

یک مشت موجودات حقیر که اسم دیگری را روی آنها نمی توان گذاشت ...

تا یک جایی می توانستم با آنها کار کنم یک جایی با آنها مقابله کردم ...

حتی وکیل هم گرفتم حقم را هم گرفتم ...

اما باید بگویم بازیگری که از این روش استفاده می کند او را حذف می کنند ...

و اجازه کار به او نمی دهند ...

این اولین بار نیست که یک بازیگر درباره پشت پرده فساد در سینما افشاگری میکنه ...

غیر از مصاحبه جنجالی فرج الله سلحشور در پاییز سال 90 ...

تعدادی از بازیگران کشور – هم – به این مسائل پرداخته اند ...

از پرستو صالحی و ماهایا پطروسیان گرفته ...

تا مرجان محتشم، مجید مظفری، محمدعلی کشاورز، امین تارخ  ...

صدف طاهریان ، فقیهه سلطانی و ...

رد یا تایید این حرف و حدیث ها کار ما نیست ...

اما گسترش فساد اخلاقی در جامعه و نبود امنیت برای زنان موضوع مهمی است ...

که نباید نادیده گرفته بشه ...

به خصوص از طرف نهادهای نظارتی و مراجع ذی صلاح ...

حفظ امنیت و سلامت محیط های کاری دغدغه کمی نیست ...

این امر اون قدر اهمیت داره ...

که از علاقه و عشق به شغلی که داری بگذری یا از رشد و پیشرفت های ظاهری اش ...

در همین ماه گذشته گفتگویی مشابه در این مورد با چند همکار داشتیم ...

دقیقا در اون صحبت ها - هم - به عقب ماندن، حذف شدن ...

یا چشم پوشیدن برخی از دختران و زنان از توانمندی ها و پیشرفت های کاری ...

در انواع مشاغل جامعه اشاره شده بود ...

هر چه میگذره ...

بیشتر به این حدیث رسول اکرم (ص) می رسم که فرمود:

در آخر الزمان نگه داشتن دین مانند گرفتن آتش در مشت است ...

خداوند عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه ...

  • ۹۴/۰۹/۱۴
  • یک خبرنگار ...
سوژه نگار

صرفا جهت اطلاع:
دامنه ir رو بنا به دلایلی تمدید نکردم!
بنابراین و طبق مقررات سامانه‌ ایرنیک،
اسم و دامنه بعد از آزادسازی توسط دیگری راه اندازی شد!
پس soozhenegar.ir دیگه متعلق به من نیست ..

طبقه بندی موضوعی