سوژه نگار

خبری - تحلیلی

سوژه نگار

خبری - تحلیلی

سلام خوش آمدید

Reporter

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲ ب.ظ

"جان نباشد جز خبر در آزمون ...

هر که را افزون خبر جانش فزون" ...

این شعر مولوی رو بسیار دوست دارم ...

خبر برای من همیشه همین طور بوده و هست ...

فردا روز خبرنگار هست؛ 

به یاد شهید محمود صارمی و گرامیداشت سایر شهدای خبرنگار ...

و پاسداشت خبرنگاران ...

امسال چهارمین سالی هست که این روز رو در وبلاگم ثبت می کنم ...

خبرنگار مرداد 91، قاصدک مرداد 92 و press مرداد 93 ...

پُست سوم متأسفانه بر اثر مشکلات بلاگفا از دسترس خوانندگان خارج شده ...

البته من نسخه پشتیبانش رو دارم و کپی کامنت های رسیده پارسال رو ... (++)

یادِ تمام دوستان و محبت های آنها بخیر ...

تبریک به دوستانِ خبرنگارم ...

گرچه ما خبرنگارها در روز خبرنگار کمی بداخلاق میشیم ... !

چرا رو نپرسید که "اگر گویم زبان سوزد" ... !

بگذریم ...

دعای همیشگی:

"خدایا چنان کن سرانجام کار ...

تو خشنود باشی و ما رستگار" ...

سوژه نگار

صرفا جهت اطلاع:
دامنه ir رو بنا به دلایلی تمدید نکردم!
بنابراین و طبق مقررات سامانه‌ ایرنیک،
اسم و دامنه بعد از آزادسازی توسط دیگری راه اندازی شد!
پس soozhenegar.ir دیگه متعلق به من نیست ..

طبقه بندی موضوعی